reklama

Roxette – Košice Steel Aréna 6.6.2011

Roxette naživo ? Na Slovensku ? A v mojom rodnom meste ? Takáto jedinečná šanca sa neodmieta a preto som tam šiel aj ja. A ako bolo ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Najprv začnem však troškou kritiky na organizátorov. Kontrola pri vstupe sa mi zdala zanedbaná. Síce som vybral všetko čo som mal vo vreckách, ujovia SBSkári sa ma ani nijak nesnažili skontrolovať, iba sa pozreli na lístok a už som bol dnu. Byť teroristom, som v hale so všetkým čo na takýto čin potrebujem. Lístok mi skontrolovali ešte pred vstupom na plochu, no mňa nie. A tak som sa zaradil k už netrpezlivo čakajúcim ľuďom.

Dostavil som sa polhodinu pred oficiálnym začiatkom. Sála sa pomaly napĺňala, všetci boli v očakávaní. Presne o siedmej začala hrať predkapela. Nebol to z môjho pohľadu najšťastnejší výber, no bolo ich treba prečkať. Na konci si aj tak vyslúžili pekný potlesk. A už len niekoľko minút a už to bude. Už to začne. Len keby nebolo tak dusno a teplo v tej aréne. :D Ale kvôli tomuto koncertu sa oplatí trochu sa zapotiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekoľko minút po ôsmej to vypuklo. Aktéri vystúpili za úplnej tmy na pódium a začali svoje jedinečné predstavenie skladbou " Dressed for Success " (video 1). Po nej zahrali svoj ďalší hit " Sleeping in My Car " (video 2 ) nasledovaný ďalším " The Big L." (alebo The Big Love ) (video 3 ). Predstavenie pokračovalo pesničkami z nového albumu, prepletané staršími „ vypaľovačkami “. Ľudia skákali, spievali, tancovali, pískali a tlieskali. Veľmi skvelá atmosféra aká sa vidí málokedy. Osobne som sa najviac odviazal pri mojej obľúbenej skladbe " How Do You Do! ". Koncert sa 2x prerušil na krátku chvíľu, keďže hviezdy si dopriali menšie prestávky, no za hlasného piskotu obecenstva sa vrátili. Predposlednou skladbou bola " Listen to Your Heart ". Roxette odišli po takmer 2 hodinách z pódia za standing ovation (video 4).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Síce Roxeťáci už nie sú najmladší, no rozbalili to ako sa patrí. Bol to vskutku jedinečný zážitok. Som rád že som sa mohol zúčastniť a splniť si tak jeden malý - veľký sen.

Video 1

Video 2

Video 3

Video 4

Pripájam ešte aj pár fotiek. Ospravedlňte kvalitu ( fotene a nahrávané mobilom).

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Štefan Fitera

Štefan Fitera

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student v TT. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu